Keçe Oyuncak Dondurma Yapımı


Dooonduuurrrmaaaaa 🙂

Eskiden köylerde bakkal tarzı şeyler az olduğu için ve dondurma satılmadığı için motosikletli dondurmacı gelirdi. Motosiklet arkasında kutuda dondurma satardı. Gelince, mahallenin tüm çocukları hemen etrafına ilişirdi, kimisi annesinden para almaya eve giderdi koşarak..Ben de eve koşanlardan ve sonu hüsranla sonuçlanan bebelerdendim, annem hijyen koşulları nedeniyle çoğunlukla izin vermezdi.
Böyle böyle büyüdük, biz de büyüdük dondurma yiyenler de , ölmediler yani:)
Ama ben de artık sokak arası dondurmacılardan yiyemiyorum annelerin hassasiyeti bulaşıcı sanırsam 🙂

Biri beni durdursun çok konuştum 🙂

İşte keçeden dondurmalar…
Çok ciciler dimi, uğraşması da bir o kadar zevkli.
Renkli renkli ince keçeler, renkli renkli boncuklar,renkli renkli ipler kullandım 🙂
Görünen yerleri işleme ipiyle battaniye dikişi yaptım, görünmeyen yerleri dikiş ipiyle diktim. Birbirine iliştirmek için cırt cırt, içini doldururken de elyaf kullandım.

Kalıpları ve yapılışı için aşağıdaki siteden faydalandım ablanın çok güzel çalışmaları var, abla dediğimi bilse bana kızar mıydı acaba :)Resimlerle gayet detaylı anlatmış, yine de sormak istediğiniz bir şey olursa buralarda olucam, sevgiler sunarım ..

Paylaşımım işinize yaradıysa yorumlarınızı esirgemeyin efenim 🙂 

http://onecreativemommy.com/felt-food-ice-cream-tutorial-free-pattern/

Diğer Keçeden Oyuncaklar için burdan buyrunuz.

2 Comments

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pin It on Pinterest