Keçe Oyuncak Turp Yapımı

Sevgili bay turp,

Kalıbı domatesle birlikte verdiydim, aşağıdan indirebilirsiniz. A4 e çıktı alınacak şekilde kalıbı hazırladım.

1. B1 ebatında kesilmiş bordo keçe üstüne, B2 ebatında beyaz keçe ortalayarak uhu veya kumaş yapıştırıcısı ile yapıştırdım.

Not : Kumaş yapıştırıcısı malum yıkanınca çıkmıyor eğer yıkarım gibi bir düşünceniz var ise kumaş yapıştırıcısı kullanabilirsiniz.

2. Tersini çevirip kenarlardan birleştirdim ve elimle diktim.

3. Düzünü çevirip içini boncuk elyafla doldurdum, ağız kısmını teğelleyerek büzüştürüp kestiğim yaprakları içine sıkıştırdım, ve yaprakların dip kısımlarını turpa dikerek sağlamlaştırdım. Yapraklara isterseniz benim gibi damarlar yapabilirsiniz.

4. Turpumuzun en son da dibine beyaz ipten saçaklar yaptım.

Keçe Turp umuz bitti, güzel de oldu he ne dersiniz.

Diğer Keçeden Oyuncaklar için burdan buyrunuz.

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pin It on Pinterest