Keçe Oyuncak Meyveli Pasta Yapımı – Felt Fruit Cake Tutorial / Pattern

Yukarda gördüğünüz keçe pastanın kalıbı sizinle paylaşacağım 🙂 Yaparken çok eğlendim, sonucu ben beğendim,  umarım siz de beğenirsiniz. Kalıbını sizin için kağıda çıkardım, kalıbını çıkardım dediğim şeyler başka yerden alıntı değildir, kendim yaparken oluşturduğum kalıplardır. Yorumlarınızı esirgemeyiniz.
felt cake tutorial pattern
Pasta kısmı için ;
1. Kalıbı A4 boyutunda çıktı alınız. Yuvarlak olan kısım ölçülerinde iki parça keçe kestim. Minik güzellerimiz keçe pastamızın altıyla da üstüyle de değiştirip  oynayabilsin diye alt ve üstü için farklı renklerde keçe kestim.
2. Gövdesi için 7,5 cm x 47 cm ebatında keçe kestim.
3. Yuvarlağın bi yerinden dikdörtgenin uzun kenarını dikmeye başladım. Aynı şekilde diğer yuvarlağı da öyle yaptım, battaniye dikişi ile dışa doğru diktim. Dikiş ipiyle diktim bu arada. Elyaf doldurmak için biraz boşluk bıraktım.

 

4. İçini elyafla doldurdum, kalan kısmı da diktim.
5. Kalıpta P2 olarak belirttiğim şekilden 47 cm olacak  şekilde keçeden kesiyoruz, saydıydım 21 adede denk geliyor 🙂 Kestiğim parçayı silikonla yapıştırdım. Uhu da kullanabilirsiniz.
Keçe Oyuncak pastamızın kek kısmını tamamlamış bulunuyoruz, şimdi sıra meyvelerinde.
Elma =  E1 şeklinde işaretlediğim ebatta beyaz keçe kestim, siyah dikiş ipiyle çekirdek görünümü verdim. Sonrasında E2 ebatta kırmızı keçe parçasını ortalayarak diktim. içini elyaf doldurdum.
Mandalina = M1 yuvarlağının üstüne M2 yuvarlagını yapıştırdım. Beyaz iple gördüğünüz deseni verdim.  M3 parçasını ortalayarak diktim İçini elyaf doldurdum.
Muz = Aynı yuvarlaktan iki tane kesip battaniye dikişiyle birleştirdim. Üstüne sarı dikiş ipiyle muz görünümü vermeye çalıştım.
Kivi = K1 ebatındaki yeşil keçe üstüne K2 ebatında beyaz keçeyi ortalayarak yapıştırdım. beyaz ve siyah dikiş ipleriyle desen vermeye çalıştım. En son da ortadan katlayarak kenarları battaniye dikişi geçtim.
Keçe meyve dilimleri
Altlarına da küçük parça cırt cırt yapıştırdım, zorunlu değil tabi de, pastanın üstünden düşmesinler diye yaptım.
Felt fruit slice for cake design
felt toy cake

 

Oyuncak organik pastamız bitti. Çocuklara hayal dünyaları için güzel oyuncaklar bence.
Diğer Keçeden Oyuncaklar için burdan buyrunuz.
Herkese selamlar.

 

4 Comments

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pin It on Pinterest