Sarı saçlı bez bebek

Her yerde tilda bebeklere rastlamaya başlayınca bez bebek olayına merak saldım, çeşit çeşit tilda bez bebekler var. Kıyafetleri çok cici ama ağzı burnu olmamasını çok anlayamıyorum nedense 🙂 Tildadan yola çıktım, değişik versiyon deneyeyim dedim bir çok kalıptan aşağıdaki kalıba karar verdim. Kıyafetini kendim uydurdum, kalıbın sadece vucut için olan kısmını kullandım. Tabi benim bebeğim örnektekinden epey farklı oldu ama 🙂 
Detayları, kullandığım kalıpları aşağıda belirteceğim, bez bebek dikmek o kadar da zor bir şey değilmiş, eliniz az biraz makine kullanabiliyorsa(ki ben de bu işlerde prof değilim), çoluğunuza çocuğunuza dikiniz, komşu çocuklarına hediye ediniz mutlu olsunlar. Ben bu kızçeyi hediye ettim 🙂 çok sevildi. Sizin de görüşlerinizi bekleriz efendim.
Oyuncak bebeğin kalıbını ekliyorum, çanta ve ayakkabı için de yazıyı düzenleyeceğim inşallah. 

Bez Bebek kalıbı :

2 Comments

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pin It on Pinterest