Mutfak Oyuncakları Piyasa Araştırmalarım

Merhabalar,

Yiğenime yiyecekler yapmaya niyetlendiğimde e bunlarla oynayacak kap kacak da lazım diyerek piyasa araştırmasına girdim. Önce oyuncak kap kacağı aldım, sonra bunlara uygun ölçülerde oyuncaklar yaptım.
Epey bi dolandım, tahtakaleler, oyuncakçı mağazaları, internet.. Gezip gördüğüm beğendiğim ürünün uzun uzun fiyat araştırmasını da yaptım 🙂 Fotoğraflar çektim, e o kadar araştırma boşa gitmesin demi, belki benim gibi azcık deliler vardır fikir olsun diye sizinle de paylaşayım, piyasa araştırmamı. Oyuncak almak ciddi bir iştir 🙂

Tencere setini gerçeğe yakın olanından almak istedim, çokça bakındım, dayanamadım ikeadaki seti aldım, aşağıda göreceksiniz zaten, ölçüler falan çok güzel. Malum ikea sayılı şehirde var, internetten alabilirsiniz ürünleri.

Bu arada paylaştıklarımın arasında yok ama a101 deki setler de gayet uygun ve güzeller. Tahtakale yerine öncelikle a101 e bakabilirsiniz. A101 den de aldım üç beş bişey. Fotosunu çekmemişim.

İnternette dolandıklarımı paylaşmıyorum, onlar elinizin altında, kalabalık etmeye gerek yok dimi 🙂


Evvvveeeettt 🙂
Yanda görmüş olduğunuz 15 parça çay seti 43TL. Belki zam gelmiştir biraz zaman oldu. Bunu çok beğendim, fiyatı pahalı geldiydi. tahtakale/salı pazarı/ bi milyon shop tarzı bi yerde buldum kendisini. Metal ve oldukça güzel görünüyor, barbie olmasından ötürü kızçelerin dikkatini de çeker. Keşke ucuz olaydı didim, ama fikir olarak bulunsun diye fotografını çekmişim 🙂

Barbie Mutfak Seti 40TL
Bu Mutfak setini de ilk paylaşımımdaki çay seti ile aynı yerde denk geldim, bunlar plastik. Ama çok tatlılar ablası 🙂 Zengin olaydım bundan da alırdım kuzucuğuma. Biraz açgözlü olduğum için aslında bunların hepsini alırdım sanırım, neden? Çünkü takım olsun. Neden? Çünkü eksik bir şey kalmasın. Amanın, halbuki yavrucuklar minik şeylerle bile mutlu oluyorlar. Gel bunu sen bana anlat 😛

Oyuncak Kettle 10TL
Bunu da aynı tükkanda buldum, çeşit oldukça fazlaydı, gördüğünüz üzere. Mutfak setiyle tam takım olabilecek tarzdaydı.


Mini Masa Seti – 50TL
Masası, bardakları, çay tabakları, kaşıkları ve demliği olan bir set.
Kurulu halini görmedim. Masasının olması dikkatimi çekmişti. Size de
fikir olsun, böyle şeyler de varmış deyü ekledim. Kendisine toyzz shop ta
rastladım.

Çay Parti Seti 25TL
Bu çay setini de toyzz shopta gördüydüm, 17 parçaymış. Güzel bir takım 🙂 İnsanın bunları görünce oynayası geliyor 🙂

Çay Kahvaltı Seti – 15TL

Çay Seti – 7TL
Küçük ucuz bir çay seti daha, bu da tahtakaleden. Bu ürünlerin muadilleri hatta aynı marka olanlara da rastladım, mağazalarda çok daha pahalı. Gezip bakmak lazım.

Çay Seti – 6TL
Bu da tahtakaleden, boyutunu hatırlamak için elimi fotoya dahil etmiştim. Tepsisi çok küçük geldiydi bana.

Mutfak Seti – 6TL
Bunu pek beğenmediydim ama kayıtlarda dursun diye çekmişim. ocağı falan çok küçük gelmişti gözüme. Tahtakaleden.

Mutfak Seti – 15TL
Bu cici takım da toyzz shoptan. renkleri harika. Fiyatı da makul açıkçası.

Mutfak Seti – 7TLYine küçük bir set. Tavası, tepsisi neyin var. Fiyatı da epey uygundu. tahtakaleden.

Yer sofrası – 7 TL
Bunu çok sevdim ben, her yerde minik olanlara rastlıyordum. Boyutu gayet iyi bence. Siz hamur açarken çocugunuz bunda açabilir 🙂

İkea Duktig Çelik tencere Seti – 50TL
Bunlara bayılmıştım, hem gerçek gibi duruyorlar hem de minyatürler.  İnsanın süs olarak kullanası bilem gelir. Bu cicilerden aldım tabi 🙂

İkea Duktig Mutfak Gereçleri Seti – 13TL
Ve bunları da aldım. Çok güzeller gerçekten. Boyutlarını hatırlayayım diye elimi resimlere dahil etmiştim, sizin de işinize yarar umarım 🙂 Oyun için çok ideal.

İkea duktig Tabak Seti – 45 TL
Bunlar duktig serisi bir harika. Bayıldım hepsine, tabi bu kadar bütcem yoktu, tencere setiyle mutfak gereçlerini alabildim sadece.

İkea duktig Pişirme Seti – 50TL
Bu setin içinde kek kalıpları ve kurabiye kalıpları var. Ve merdane. Bu seti almaya gerek yok bence, epey pahalı çünkü. Bunun yerine tahtakaleden 7 tl ye sofra ve merdaneyi alıp, yine ikeada bulunan ikili kek kalıbı ve servis setini birlikte aldım. Onun fiyatını hatırlamıyorum ama 50 tl yi bulmadı tabi. Resim de çekmemişim.

İkea duktig Kahve Çay Seti – 40TL
Yine bir güzellik daha, porselen olmaları harika. gerçeklerinin minikleri gibiler. Tabi alamadım ama 🙂

İkea Çocuklar için renkli kaşık çatal – 7 TL
Yine oynamak için bunlardan alınabilir diye düşündüm, bir sürü çatal kaşık sadece 7 tl ve bunlar aslında normal kullanım için yani bebelerimiz ağızlarına sokabilirler de.

İkea Çocuklar için renkli tabaklar – 7TL
Bu tabaklar da normal kullanım için, renkli renkliler. Oyun amaçlı da alınabilir bence. Fiyatı uygun epey.

Bir de, mutfak şef set diye ürünler var. Boyları kısa, küçük bir mutfak.
Ben almadım ama alınabilir. Şunun gibi bir şey. 50TL civarındaydı
fiyatları. İnternette daha uygunları var.
Tags:

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pin It on Pinterest