Keçe Oyuncak Sandviç Yapımı – Felt Sandwich Tutorial / Pattern

Felt Toy Sandwich

Keçe Oyuncak Sandviçimiz hazır 🙂

Bir öteye bir beriye derken uzun zaman olmuş bir şey eklemeyeli. Hala stoklardan gidiyorum, eski yaptıklarımı ekliyorum yani. Blog sayesinde benim de düzenli arşivim oluyor 🙂 Bir de az çalışkan olabilsem 😛

Keçeden oyuncakları yaparken bir çok sitede dolaştım, sitelerden fikir aldım. Yaptığım parçaları sizinle paylaşabilmek adına kalıbını çıkardım. Aşağıdaki fotoğraftan keçe sandviçimizin kalıbına ulaşabilirsiniz. Kalıbı A4 e çıktı alabilirsiniz.

Bu parçalarda istedikleri gibi sandviç hazırlayabilir bebelerimiz, isterseniz kendiniz de başka malzemeler yapabilirsiniz. Şu da olsaydı dediğiniz parçalar varsa yoruma yazarsanız ben de yardımcı olabilirim.

Felt Sandwich Pattern

Detaylı görünüm için keçe oyuncak sandviçimizin parçalarını teker teker ekleyeyim istiyorum, yapılış aşamalarını çekmedim, görüntüden anlaşılıyor, anlaşılmayan kısımlarda yorum yapınız cevaplayayım efenim. Genellikle çabucak cevap dönüyorum. Malum teknoloji elimizde artık 🙂

1. Ekmek Dilimi: Oyuncak Sandiviçimizin ekmeği için somon rengi keçe ve açık kahverengi tonunda ince keçe kullandım. İçini boncuk elyafla doldurdum. Kenarlarını battaniye dikişi yaptım.

Felt Toy Sandwich Bread Silice

2. Domates Dilimi: Dışı için kırmızı ince keçe, içi için bordo keçe kullandım. içindeki çekirdek şeklini de turuncu dikiş ipiyle yaptım. İçi ve dışı(bordo ve kırmızı kısmı) birbirine yapıştırdım, sonra çekirdekleri yaptım, en son iki parçayı birleştirip kenarlardan diktim.

Felt Toy Sandwich Tomatoes Silice

3. Marul : Keçeden oyuncak marul dilimimiz için elimde olan yeşile en çok benzeyen keçeden kestim. Siz yeşil tonlarında keçeden kesebilirsiniz. Keçeyi kesip üstüne kalıptaki gibi çizgileri çizip sonrada çizgilerin üstünden resimdeki gibi toparlayarak dikiş ipiyle diktim.

Felt Toy Sandwich Lettuce

4. Köfte : Oyuncak Sandviçimize keçeden köftemizi yapmak için kalıpta belirttiğim gibi; iki adet kalıptaki boyutlarda kahverengi keçe kestim. Dikiş ipiyle kenarlardan diktim, az boşluk bırakıp tersini çevirdim, içine biraz elyaf koydum. Elyafı köftemizin içine düzelterek yerleştirdim, sonrasında da açık kahve kalın işleme ipiyle gördüğünüz deseni verdim.

Felt Toy Sandwich Meatball

5. Kaşar Peyniri: Peynir dilimimizi çeşit olsun diye yaptım. Peynirli sandviç de yapabilsin yavrucuklarımız diye. Kalıptaki boyutlarda iki parça beyaz veya krem keçe kestim. Eşleştirip kenarlardan dikiş ipiyle diktim tersini çevirdim. Keçeden oyuncak sandiviçimizin peyniri de hazır oldu. Elinizde kalın keçe varsa tek parça ondan kesebilirsiniz sanki, denemek lazım duruşunu.

Felt Toy Sandwich Cheddar
6. Peynir Dilimi: Şekildeki gibi koyu sarı ince keçeden kalıptaki ölçülerde kestim. O kadarcık 🙂 Bu dilimi kalın keçeden kesseniz daha güzel durabilirdi muhtemelen.
Felt Toy Sandwich Cheese Slice
Keçe Oyuncak Sandviçimiz bitti. Çok eğlenceli oldu.
Diğer Keçeden Oyuncaklar için burdan buyrunuz.
Yorumlarınızı beklerim, selamlar: -)
Felt Toy Sandwich

2 Comments

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pin It on Pinterest