Gül ve Vektörel Desenli Etamin Seccade – Kanaviçe Şablon, Yakın Çekim

Evveeett 🙂
Yepyeni ve çok güzel bir etamin seccade modeliyle karşınızdayız 🙂 Modele ve kullanılan renklere bayıldım ben. Alıntıdır, yalnız netten değil direk yapan kişiden. Ben çok beğendim. Yakın çekimlerini ekliyorum, herkese kolay gelsin.

Bu şablon gibi birçok güzel şablon ekledim. Tüm seccade Şablonlarına / Yakın Çekimlerine buradan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca

  • kanaviçe nasıl yapılır ile ilgili yazıma buradan, kanaviçe işlemenin püf noktalarına buradan
  • istediğiniz resmi kanaviçeye çevirmenize yardım eden uygulamalar için buradan,
  • kanaviçe yazı şablonları oluşturmak için ise buradan

devam edebilirsiniz.

 

 

 

Tüm seccade Şablonlarına / Yakın Çekimlerine ulaşmak için tıklayınız.

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pin It on Pinterest